piątek, 15 grudnia 2017

Torebka na świąteczny prezent / Christmas gift bag

Witam :)
Hello :)

Ja już kartek świątecznych nie robię, ale czas najwyższy pomyśleć o pakowaniu prezentów. Jedno pudełko już zrobiłam, możecie zobaczyć je w naszym nowym wyzwaniu Pakowanie świątecznych prezentów, a na dzisiaj przygotowałam torebkę z papierów z kolekcji Zimowy poranek. Moja torebka jest dosyć prosta, na pierwszą warstwę nakleiłam tylko kilka pasków, grubszych, cieńszych, w poziomie, w pionie, a na nich ułożyłam dekorację, są w niej dwie laski cynamonu, owinięte grubym łańcuszkiem złotym, jest sznurek i korale w kolorze cynamonu, jest okrągły kolczyk, klips na ucho i  jakieś stare rzemyki ucięte od paska. Całość wybieliłam nieco gessem, żeby stonować kolory, szczególnie złoto.


I don't make christmas cards anymore. It's time to think about gift packing. I already made one box that you can see in our challenge post for this month Christmas gift packing. 
For today I made a gift bag using papers ftom Winter morning collection. 
My gift bag is quite simple, I sticked some stripes for the first layer, thiner, thicker, horizontal and wertical. I created my decoration on thisstriped background. There are some cinnamon cane  with a golden chain, there is string and beads, round earring and some old straps. 
I covered the whole composition with white gesso to soften the gold. 












Materiały: / Products: 



Hugs

xxx Karasiowa


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz