czwartek, 6 kwietnia 2017

"Life is a Journey" card by Jaya

Witajcie fani Studio 75!

Ponownie goszczę na blogu i tym razem dzielę się z Wami kartką.
Zerknijcie - 

Hello Studio75 fans!

I am here again on the blog and this time I have a card to share with you all.  
Have a look-








Kolekcja Marzenia Alicji jest na prawdę delikatna i cudowna! Do tej kartki użyłam bloczka 15x15 cm, tagów z Marzenia Alicji oraz sentencji "Life is a journey" z kolekcji Sekretny Ogród
Wycięłam również kilka kół z wzorzystego papieru z tej samej kolekcji. Wydaje mi się, że dzięki temu kartka stała się znacznie bardziej interesująca. 


The Alice's Dream collection is really soft and gorgeous! Here I used the 6x6 inch paper pad and tags from the Alice's Dream collection and the sentiment "Life is a journey" is from the 
Secret Garden collection.

I also diecut some circle frames from a pattern paper from the same collection . I think it added a lot more interest to the card. 

Produkty, których użyłam: / Studio75 supplies used-




Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój dzisiejszy post. Dziękuję, że zajrzeliście !
Miłego Dnia!

Hope you like my post for the day. Thanks for stopping by!
Have a great day! 




3 komentarze :